Чим сьогодні наповниш відерце емоцій? (план реалізації STEAM-проекту)


План реалізації STEM-проекту
Чим сьогодні наповниш відерце емоцій?
Актуальність проекту. Емоції відіграють важливу роль в житті дитини. Виявляючись у поведінці, вони інформують дорослого про те, що дитині подобається, що дратує. Щоб керувати своїми емоціями, треба перш за все їх зрозуміти і прийняти. А для дітей це може бути непростим завданням, так як в силу свого віку вони не завжди можуть пояснити словами, що відчувають і переживають.
Стислий опис: учням 1 класу пропонується виготовити паперові відерця, які вони щодня будуть «наповнювати» своїми емоціями (як позитивними, так і негативними). Попередньо учні слухають  та розучують вірші, переглядають мультфільми про почуття героїв, обговорюють їх; грають в гру «Вгадай емоції», використовуючи різний допоміжний матеріал у вигляді слайдів та картинок; виготовляють своїми руками міні-посібники, щоб з допомогою них наочно продемонструвати різні емоції. Після цього учасники проекту разом з учителем виготовляють відерця та динамічні аксесуари для їх наповнення.
Очікувані результати проекту. Виготовлені відерця та динамічні аксесуари для їх наповнення
Назва проекту
Чим сьогодні наповниш відерце емоцій?
Автор проекту, e-mail
Слівчук Тетяна Іванівна, tanjaslivchuk85@gmail.com
Тип проекту
Міжпредметний, середньотривалий, класний
Складові STEM-проекту, зміст діяльності учнів
S (науки)
Я досліджую світ 1 клас – виявляють і формулюють дослідницькі проблеми; визначають, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження; висловлюють здогад про ймовірний результат
T (технології)
Дизайн і технології 1 клас – планують власну діяльність з виготовлення виробу; прогнозують кінцевий результат; демонструють вміння різати папір ножицями  за шаблоном; розміщують елементи вибору на площині; оцінюють та представляють результати діяльності
R (читання+письмо)
Українська мова та література 1 клас – сприймають, аналізують та інтерпретують усну інформацію;  пояснюють зв'язок прочитаного тексту із власним досвідом, навколишнім світом; фантазують на основі прочитаного; обговорює зміст і форму простого медіа тексту, виявляють в ньому очевидні ідеї
E (інжиніринг)
Дизайн і технології 1 клас – прогнозують, яким має бути виріб; розробляють та реалізують алгоритм; задумують конструкцію виробу та конструюють його з елементів конструктору; добирають конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів;
A (мистецтво)
Мистецтво 1 клас – спостерігають за довкіллям, фіксують цікаві, незвичайні явища; експериментують з кольорами, лініями, формами; придумують образи (фантазують) та виражає задумане; аналізують, інтерпретують та оцінюють твори мистецтва; відтворюють емоційні враження від твору мистецтва різними відомими засобами та способами
M (математика)
Математика – володіють обчислювальними навичками, визначають просторові відношення; відтворюють під час аплікації фактичні результати лічби об’єктів; здійснюють вимірювання величин; з допомогою дорослих розраховує приблизну кількість матеріалів для виконання завдання
Складові STEM-проекту
Предмет, клас, навчальна тема (розділ)
Навчальні цілі
Дослідницькі завдання, орієнтовний термін виконання
S (науки)

Я досліджую світ 1 клас
·      Описують свої почуття в різних ситуаціях, зміни власних емоцій, почуттів
● Переглядають мультфільми «Смішарики. Наука для дітей. Емоції», обговорюють їх
09.09-12.09

·      Аналізують свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому/їй неповторності
● Грають в ігри «Вгадай емоції», «Упізнай за голосом», «Створюємо емоції»
10.09-13.09
T (технології)
Дизайн та технології 1 клас
·   Добирають конструкційні матеріали для виготовлення виробу
·   Задумують та створюють простий дизайн динамічних аксесуарів
(10.09-13.09)


· Планують послідовність технологічних операцій
· Виготовляють динамічні аксесуари (сердечка) та оздоблюють відерця (13.09)

· Виконують технологічні операції (вирізування, склеювання)

● Виготовляють міні-посібники для наочної демонстрації різних емоцій (12.09)



R (читання+письмо)
Українська мова та література 1 клас
● Підтримують й ініціюють діалог на теми, які викликають зацікавлення
● Опрацьовують сторінки журналу «Джміль» - «Скільки емоцій на кожному кроці!»
(09.09)

·    Розповідають про свої враження від прочитаного (прослуханого) художнього тексту

·    Слухають поезії, що викликають різні емоції обговорюють його
(10.09)




·    Розучують напам’ять вірш «Мамина усмішка»
(11.09)
● Відгадування загадок про позитивні та негативні почуття
(12.09)
E (інжиніринг)
Я досліджую світ 1 клас
·    Визначають найістотніші властивості об’єктів для побудови моделей
·    На основі отриманої інформації, із цеглинок LEGO та частин танграму моделюють майбутній виріб
(10.09)
A (мистецтво)
Мистецтво 1 клас
·    Придумують образи та виражають їх засобами художньої виразності
·    Імпровізують голосом, на музичних інструментах, створюють варіанти ритмічного супроводу до пісні
·    Створюють колективну  композицію «У зоопарку»
(13.09)
·    Розучують та виконують пісню «Усмішка», рухаючись у ритмі та в темпі музики
(12.09)

M (математика)
Математика 1 клас
·       Оперують числами в межах 100 під час розв’язування завдань
·       Розв’язують проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі
·       Розрізняють геометричні площинні та об’ємні фігури за істотними ознаками
·     Проводять математичні обчислення на визначення розмірів і кількості геометричних форм  для склеювання
(13.09)
Проектні ризики
Заходи, спрямовані на зменшення їх негативного впливу
Недостатня кількість  часу на уроках
Проведення окремих завдань проекту в позаурочний час, в групі подовженого дня
Обладнання, необхідне для реалізації проекту
Для демонстрації матеріалів
Для виготовлення виробу
Комп’ютер, проектор, екран, принтер

Кольоровий папір (фоаміран), лінійка, олівець, ножиці, клей, шаблони сердечок
Програмне забезпечення, необхідне для реалізації проекту

Програма для створення презентацій  Power Point

Веб-ресурси, необхідні для реалізації проекту



Діяльність після виконання проекту

Розміщення «відерець емоцій» у класі; презентація проекту батькам, вчителям та учням початкових класів

 


Немає коментарів:

Дописати коментар