План
реалізації STEM-проекту
Чим
сьогодні наповниш відерце емоцій?
Актуальність проекту. Емоції відіграють важливу роль в
житті дитини. Виявляючись у поведінці, вони інформують дорослого про те, що
дитині подобається, що дратує. Щоб керувати
своїми емоціями, треба перш за все їх зрозуміти і прийняти. А для дітей це може
бути непростим завданням, так як в силу свого віку вони не завжди можуть
пояснити словами, що відчувають і переживають.
Стислий опис: учням 1 класу пропонується виготовити паперові відерця,
які вони щодня будуть «наповнювати» своїми емоціями (як позитивними, так і
негативними). Попередньо учні слухають та розучують вірші, переглядають мультфільми про
почуття героїв, обговорюють їх; грають в гру «Вгадай емоції», використовуючи
різний допоміжний матеріал у вигляді слайдів та картинок; виготовляють своїми
руками міні-посібники, щоб з допомогою них наочно продемонструвати різні емоції.
Після цього учасники проекту разом з учителем виготовляють відерця та динамічні
аксесуари для їх наповнення.
Очікувані результати проекту. Виготовлені
відерця та динамічні аксесуари для їх наповнення
Назва проекту
|
Чим сьогодні наповниш відерце
емоцій?
|
||
Автор проекту, e-mail
|
Слівчук Тетяна Іванівна, tanjaslivchuk85@gmail.com
|
||
Тип проекту
|
Міжпредметний, середньотривалий, класний
|
||
Складові STEM-проекту, зміст
діяльності учнів
|
|||
S (науки)
|
Я досліджую світ 1 клас – виявляють і формулюють дослідницькі проблеми; визначають,
які органи чуття знадобляться для обраного дослідження; висловлюють здогад
про ймовірний результат
|
||
T (технології)
|
Дизайн і технології 1 клас – планують власну діяльність з виготовлення
виробу; прогнозують кінцевий результат; демонструють вміння різати папір
ножицями за шаблоном; розміщують
елементи вибору на площині; оцінюють та представляють результати діяльності
|
||
R (читання+письмо)
|
Українська мова
та література 1 клас – сприймають, аналізують та інтерпретують усну
інформацію; пояснюють зв'язок прочитаного
тексту із власним досвідом, навколишнім світом; фантазують на основі
прочитаного; обговорює зміст і форму простого медіа тексту, виявляють в ньому
очевидні ідеї
|
||
E (інжиніринг)
|
Дизайн і технології 1 клас – прогнозують, яким має бути виріб; розробляють
та реалізують алгоритм; задумують конструкцію виробу та конструюють його з
елементів конструктору; добирають конструкційні матеріали для виготовлення
виробу з готових елементів;
|
||
A (мистецтво)
|
Мистецтво 1 клас – спостерігають за довкіллям, фіксують цікаві,
незвичайні явища; експериментують з кольорами, лініями, формами; придумують
образи (фантазують) та виражає задумане; аналізують, інтерпретують та
оцінюють твори мистецтва; відтворюють емоційні враження від твору мистецтва
різними відомими засобами та способами
|
||
M (математика)
|
Математика – володіють обчислювальними навичками, визначають просторові
відношення; відтворюють під час аплікації фактичні результати лічби об’єктів;
здійснюють вимірювання величин; з допомогою дорослих розраховує приблизну
кількість матеріалів для виконання завдання
|
||
Складові STEM-проекту
|
Предмет, клас, навчальна тема
(розділ)
|
Навчальні цілі
|
Дослідницькі завдання,
орієнтовний термін виконання
|
S (науки)
|
Я досліджую світ 1 клас
|
·
Описують свої
почуття в різних ситуаціях, зміни власних емоцій, почуттів
|
● Переглядають мультфільми «Смішарики.
Наука для дітей. Емоції», обговорюють їх
09.09-12.09
|
|
· Аналізують свою поведінку, уподобання, виділяючи риси,
якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому/їй неповторності
|
● Грають в ігри «Вгадай емоції», «Упізнай за голосом»,
«Створюємо емоції»
10.09-13.09
|
|
T (технології)
|
Дизайн та технології 1 клас
|
·
Добирають
конструкційні матеріали для виготовлення виробу
|
·
Задумують та створюють
простий дизайн динамічних аксесуарів
(10.09-13.09)
|
|
·
Планують
послідовність технологічних операцій
|
·
Виготовляють
динамічні аксесуари (сердечка) та оздоблюють відерця (13.09)
|
|
|
·
Виконують
технологічні операції (вирізування, склеювання)
|
● Виготовляють міні-посібники для наочної демонстрації різних емоцій
(12.09)
|
|
|
|
|
|
R (читання+письмо)
|
Українська мова
та література 1 клас
|
● Підтримують й
ініціюють діалог на теми, які викликають зацікавлення
|
● Опрацьовують сторінки журналу «Джміль» -
«Скільки емоцій на кожному кроці!»
(09.09)
|
|
·
Розповідають
про свої враження від прочитаного (прослуханого) художнього тексту
|
·
Слухають поезії,
що викликають різні емоції обговорюють його
(10.09)
|
|
|
|
|
·
Розучують
напам’ять вірш «Мамина усмішка»
(11.09)
● Відгадування загадок про позитивні та
негативні почуття
(12.09)
|
E (інжиніринг)
|
Я досліджую
світ 1 клас
|
·
Визначають
найістотніші властивості об’єктів для побудови моделей
|
·
На основі
отриманої інформації, із цеглинок LEGO та частин
танграму моделюють майбутній виріб
(10.09)
|
A (мистецтво)
|
Мистецтво 1 клас
|
·
Придумують
образи та виражають їх засобами художньої виразності
·
Імпровізують
голосом, на музичних інструментах, створюють варіанти ритмічного супроводу до
пісні
|
·
Створюють
колективну композицію «У зоопарку»
(13.09)
·
Розучують та
виконують пісню «Усмішка», рухаючись у ритмі та в темпі музики
(12.09)
|
M (математика)
|
Математика 1
клас
|
·
Оперують
числами в межах 100 під час розв’язування завдань
·
Розв’язують
проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі
·
Розрізняють
геометричні площинні та об’ємні фігури за істотними ознаками
|
·
Проводять
математичні обчислення на визначення розмірів і кількості геометричних
форм для склеювання
(13.09)
|
Проектні ризики
|
Заходи, спрямовані на зменшення їх
негативного впливу
|
||
Недостатня
кількість часу на уроках
|
Проведення
окремих завдань проекту в позаурочний час, в групі подовженого дня
|
||
Обладнання, необхідне для реалізації
проекту
|
|||
Для демонстрації
матеріалів
Для виготовлення виробу
|
Комп’ютер,
проектор, екран, принтер
Кольоровий
папір (фоаміран), лінійка, олівець, ножиці, клей, шаблони сердечок
|
||
Програмне забезпечення, необхідне для
реалізації проекту
|
|||
|
Програма для створення презентацій Power Point
|
||
|
Веб-ресурси, необхідні для реалізації
проекту
|
||
|
|||
|
|
||
Діяльність після виконання проекту
|
|||
|
Розміщення
«відерець емоцій» у класі; презентація проекту батькам, вчителям та учням
початкових класів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар