Календарно-тематичне
планування
уроків з курсу
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
1 клас
з елементами
STEM-навчання
І семестр, 3 години на тиждень
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Я – школяр. Я – школярка
|
|||
1-2.
|
Я – школяр. Я – школярка. Мої
однокласники. STEM-проект «Чим сьогодні наповниш відерце емоцій?»
|
||
3.
|
Мій клас.
Робоче місце школяра, його впорядкування. Створення LEGO-
класу
|
||
4.
|
STEM – екскурсія
шкільним подвір’ям. Моя школа. Розпізнавання і порівняння об’єктів довкілля.
Складання правил поведінки на шкільному подвір’ї
|
||
5.
|
Моя дорога до
школи. Просторові відношення. Ігри з цеглинками LEGO
|
||
6.
|
Дорожні знаки. Ознаки об’єктів
навколишнього світу. Виготовлення аплікацій з паперу
|
||
7-8.
|
Мій режим дня.
Складання правил роботи в групі. Створення
лепбука «Мій режим дня»
|
||
9-10.
|
Урок узагальнення знань. Пограймося! Виготовлення
настільної гри «Я поспішаю до школи»
|
||
Я пізнаю природу
|
|||
11.
|
Що таке навколишній світ? Перегляд
мультфільму. Створення власного медіапродукту
|
||
12.
|
Мій
навколишній світ. Творча майстерня «Світ, у якому ти живеш»
|
||
13.
|
Нежива і жива природа. Створення
фотоколажу
|
||
14.
|
Поговоримо про
природу. Досліджуємо і порівнюємо об’єкти природи. Наукова гра «Секрети живої
природи»
|
||
15.
|
Що допомагає мені пізнавати
навколишній світ? Дослід-гра «Відгадай що це?»
|
||
16.
|
Пізнаю
навколишній світ. Дослідження власних відбитків пальчиків під мікроскопом
|
||
17.
|
STEM-екскурсія.
Спостереження за змінами в природі
|
||
18.
|
Прилади, які
допомагають досліджувати природу. Міні-проект «Хто розмальовує осінні
листочки?»
|
||
19.
|
Чим можна виміряти довжину?
Міні-проект «Геометрія класу»
|
||
20.
|
Чим можна
виміряти масу? Температуру?Лабораторія дослідника «Скільки важить повітря?»
|
||
21.
|
Спостерігаю за природою і досліджую її.
Міні-проект «Осінні калюжі»
|
||
22.
|
Природні і
рукотворні об’єкти. Дослід - гра «Що із чого зроблено?»
|
||
23.
|
Вивчаю рукотворні об’єкти. Лабораторія
дослідника «Звідки береться борошно?»
|
||
24.
|
Штучні тіла.
Які вони? Дослід-гра «Що із чого виготовлено?»
|
||
25.
|
Що можна виготовити з дерева?
Виготовлення аплікації «Диво-дерево»
|
||
26.
|
Мій друг –
книга. Творча майстерня «Закладка-куточок для книжки»
|
||
27.
|
Навчаюся граючись. Інтерактивні
завдання «Фігури навколо нас»
|
||
28-29.
|
Допомагаю
дорослим. Безпека вдома. Лабораторія винахідника «Експерименти на кухні»
|
||
30.
|
Що я знаю про Сонце. Сонце – джерело
світла і тепла. STEM- досліди з
сонячною енергією
|
||
31-32.
|
Вивчаю та
досліджую пори року. Виготовлення лепбука «Пори року»
|
||
33.
|
Вивчаю частини доби. Ігри з цеглинками
LEGO
|
||
34-35.
|
Вивчаю місяці
року. STEAM-проект «Ми – іменинники»
|
||
36.
|
Вивчаю дні тижня. Закріплюю дні тижня.
Інформаційний міні-проект «Чому у днів такі назви?»
|
||
37-38.
|
Спостерігаю за
погодою. Вчуся визначати погоду. Лабораторія дослідника «Фікси-експкрименти з
погодою»
|
||
39-40.
|
Що я знаю про повітря. Яке значення
має повітря. STEM-досліди з повітрям
|
||
41-42.
|
Вода. Яка
вона? Лабораторія науковця «Незвичайні властивості води»
|
||
43-44.
|
Лід – це вода? Лабораторія дослідника
«Експерименти з льодом»
|
||
45-46.
|
Що таке ґрунт?
Досліджую ґрунт. Яке значення має ґрунт? Міні-проект «Фабрика кисню»
|
||
47-48.
|
Зимові розваги. Розглядаю сніжинки. STEAM-проект «Моя 3-D
сніжинка»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар